PARISEKO BIDAIA

Maiatzaren 20tik 22ra biartean, DBH3ko frantses tailerreko ikasleak eta 3 irakasle Parisen egon gara. Pariseko toki ezberdinak bisitatu ditugu eta kultura frantsesarekin disfrutatu dugu. Esperientzia polita izan da guztiontzat, oso ondo pasatu dugu!!!

KRISTALIZAZIO LEHIAKETA

Aurtengoan ere Txingudiko Kultura Zientifiko tailerreko ikasleek parte hartu dute Euskal Herriko kristalizazio lehiaketan.

Laborategian ekoizturiko kristalen jarraipen zehatz bat egin ostean, txapelketan poster eta maketa bat aurkeztu behar izan dituzte eta epaimahai baten aurrean defendatu.

Gauza nahiko ondo joan da, izan ere 1 saria bereganatu dute. ZORIONAK!

INGELESA MURGILTZE PROGRAMA

Apirilaren 22tik 26ra, Txingudi BHIko 2. mailako ikasleak ingelesa indartzeko barnetegian izan dira, Beiren eta Ezkarayn.

Programa honetan, atzerriko hizkuntza, kasu honetan ingelesa, komunikaziorako eta ikaskuntzarako erabili dute ikasleek. Komunikazio dimentsioa ez ezik, ikasleak beren ingurunean dagoen hizkuntza- eta kultura-aniztasuna ezagutzera bideratu dituzte, ulertzera eta errespetatzera eramaten dituzten alderdi historikoak eta kulturartekoak ere bilduz.